21 maj 2018

terminale płatnicze

Często słyszę od momentu właścicieli placówek usługowych albo handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą zawsze gotówką i nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, azaliż faktycznie nie potrzebują? Skąd posiadacz sklepu, azali innego punktu, dokąd przyjmuje płatności wie, że jego klienci wolą opłacać gotówką, natomiast nie kartą? Przecież właściwie nie dzida ich o to. Może dla części klientów owo spory wysiłek, by zarekwirować ze sobą wystarczającą dawka gotówki w portfelu, by móc zrewanżować się za świadczenia usługi albo zakupione produkty. Bo powinno się o tym pamiętać, wykopać bankomat w okolicy, zapuszkować się, zdążyć, etc. Oczywiście, iż z rzadka o tym nie mówią właścicielowi, jednakowoż sprzedawcy, dlatego że alternatywa płacenia kartą nie jest dla klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azaliż nie warto zdawać sobie sprawę tego wysiłku klientów i ułatwić dostęp aż do swoich usług czy też towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na owo eksperymentowanie jederman posiadacz placówki musi sobie tenże odpowiedzieć. Dla tych, którzy obecnie w tym momencie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, natomiast nie wiedzą do końca , jakie są tego korzyści zaś wady, przygotowałem zwięzły poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety a wady terminale płatnicze w punkcie usługowym bądź handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy nie prędzej zastanawiają się, dokąd przekuć w czyn zakupów, który sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dwoje placówki są w pobliżu siebie, mają analogiczny aspekt usług albo produktów oraz zbliżone ceny, delikwent przypadkiem wybrać tą, w którym mógłby zapłacić kartą. Szczególnie, o ile w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi podczas jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, azali droższych produktów, etc. To przypuszczalnie istnieć niemożliwe, jak podczas wizyty pojawią się nowe warunki natomiast okaże się, że do przewidzianej ceny powinno się doliczyć dodatkową kwotę, natomiast petent nie będzie taką dysponował. Co w tamtym czasie zrobić? Prosić go, tak aby poszedł aż do najbliższego bankomatu, przekazać nr konta oraz liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się na przestrzeni kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej natomiast chętniej niż ci, którzy płacą gotówką. Wynika to spośród faktu, iż znak pieniężny materialny jest namacalny, wypada go realnie wyszperać spośród portfela, niemniej znak pieniężny na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego a wynikające z tego udogodnienia prawdopodobnie posłużyć za pretekst aż do podwyższenia cen.